ژانویه 24, 2021

پاسخ رفتاری کاربران به تبلیغات اینترنتی تبیین نقش اعتماد و نگرش به …

  • Rowly, D. (2006). Public Relations Comes of age. Business Horizons, Vol.49, pp.247-56.
  • Sahney, K. and Smith, J. (2014).International Marketing. Journal of advertising, Vol.45, No.21, pp.14-30.
  • Salo, J., & Karjaluoto, H. (2007). A conceptual model of trust in the online environment. Online Information Review, Vol.31, No.5, pp. 604-621.
  • Schlosser, A.E., Shavitt, S., and Kafner, A. (1999). survey of internet user’s attitude toward internet advertising, journal of interactive marketing, Vol.13, No.3, pp. 34-40.
  • Scutaru, A. (2010), Evaluating Advertising Effectiveness: The Case Study of Moldovan Bank Advertising Campaign, Thesis of M.A., Central European University, Department of Economics.
  • Sheth, JN., & sharma, A. (2005). International E-Marketing: Opportunities and Issues. Journal of International Marketing Review, 22(6), pp.611-622.
  • Soh, H. (2006). Measuring trust in advertising: Development and validation of the adtrust scale. a dissertation submitted to the Graduate Faculty of the University of Georgia in Partial Fulfillment of the Requirements for the Degree of doctor of philosophy.
  • Soh, H., Ried, L.N., & King, K.W. (2007). Trust in different advertising media. Journalism and Mass communication Quarterly, Vol.84, No.3, pp.455-467.
  • Soh, H., Ried, L.N., & King, K.W. (2009). Measuring Trust in Advertising: Development and Validation of the ADTRUST Scale, Journal of Advertising, Vol.38, No.2, pp.83-104.
  • Stevenson, J.S., Bruner, G.C., & Kumar, A. (2000). Web page background and viewer attitudes. Journal of Advertising Research, Vol. 20, No.(1 & 2), pp.29–۳۴٫
  • Strauss, J. and Frost, R. (2001). E-Marketing, NJ, Upper Saddie River: Printic- Hall.
  • Tang, J., Zhang, P., and Fei Wu, Ph. (2011). Passive or Active: Understanding consumers behavioral responses to online advertising. School of Information Studies, Syracuse University, Syracuse, NY, USA
  • Tellis, G. (2004). Effective advertising Sage Publications. Journal of Retailing, 85(1), pp.42–۵۵٫
  • The Economist (2001). Business: Banner Ad Blues. 358(March 2), 63.
  • Vanden Bergh, B.G. and Katz, H. (1999), Advertising Principles: Choice, Challenge, Change, NTC Publishing Group, Chicago, IL.
  • Vivan, P.(1999). The media of mass communication. 6th edition, Boston: Allyn and Bacon.
  • Wang, X., Chow, W.Ch., Yang, Zh, & Lai, J. (2002). consumer attitude toward advertising, eighth Americas conference on information systems, pp.1143-1148.
  • Wang, X., Chow, W.Ch., Yang, Zh, & Lai, J. (2013). Market signals: web site investment and physical store existence. Asia Pacific Journal of Marketing and Logistics, Vol.26, No.1 , pp. 94-113.
  • Wang, Y., Sun, Sh., Lei, W., and Toncar, M. (2009). Examining beliefs and attitudes toward online advertising among Chinese consumers. Direct Marketing: An International Journal, Vol.3, No.1, pp.52-66.
  • Wolfinbarger, M. and Gilly, M. (2003), eTailQ: dimensionalizing, measuring and predicting etail quality, Journal of Retailing, Vol. 79 No. 3, pp. 183-198.
  • Wu, L., Cai, Y. and Liu, D. (2011), Online shopping among Chinese customers: an exploratory investigation of demographics and value orientation, International Journal of Customer Studies, Vol. 35, pp.458-69.
  • Yang, W.S., Dia, J.B., Cheng, H.C. & Lin, H.T. (2006), “Mining social networks for targeted advertising”, Proceedings of the 39th Hawaii International Conference on System Sciences2006, available at: IEEE Explore database (accessed 6 June 2014).
  • Yoon, S.J., & Kim, J.H. (2001). Is the Internet a More Effective Than Traditional Advertising? Factors Affecting the Choice of Media. Journal of Advertising research, 41(6), pp.53-60.
  • ضمائم
    الف) پرسشنامه
    بسمه تعالی
    پاسخگوی محترم
    با عرض سلام و احترام
    پرسشنامه حاضر به منظور “پاسخ رفتاری کاربران به تبلیغات اینترنتی: تبیین نقش اعتماد و نگرش به تبلیغات اینترنتی” فراهم گردیده است. خواهشمند است با تکمیل پرسشنامه ذیل ما را در انجام این پژوهش یاری رسانید. بدیهی است دقت در پاسخها، کیفیت پژوهش و نتایج حاصل از آن را افزایش میدهد. لازم به ذکر است از پاسخهای شما تنها جهت انجام تحقیق استفاده خواهد شد. پیشاپیش جهت تامل و صرف وقت گرانبهایتان کمال تشکر و سپاسگزاری را داریم.
    پرسشنامه پیش رو، چگونگی نگرش شما به تبلیغات اینترنتی و میزان اعتماد شما به یک تبلیغ تجاری و پاسخ رفتاری را در فضای مجازی، مورد مطالعه قرار میدهد. همچنین دقت فرمایید سوالات به طور کلی پرسیده شده است و تبلیغ شرکت خاصی مد نظر نمیباشد.
    ۱- جنسیت زن مرد
    ۲- سن کمتر از ۱۸سال ۱۸ تا ۲۴ سال ۲۵ تا ۳۴
    ۳۵ تا ۵۴ سال بالای ۵۵ سال
    ۳- تحصیلات زیر دیپلم دیپلم و فوق دیپلم لیسانس
    فوق لیسانس دکترا و بالاتر
    ۴- میزان درآمد
    کمتر از ۶۰۰ هزار تومان ۶۰۰ هزار تا ۱میلیون تومان ۱تا۲ میلیون تومان
    ۲ تا ۲٫۵ میلیون تومان بیش از ۲٫۵ میلیون تومان
    ۵- حدود میزان استفاده از اینترنت در طول هفته
    کمتر از ۱ ساعت بین ۱ تا ۳ ساعت ۳ تا ۵ ساعت ۵ تا ۱۰ ساعت بیش از ۱۰ ساعت