Rowly, D. (2006). Public Relations Comes of age. Business Horizons, Vol.49, pp.247-56.
Sahney, K. and Smith, J. (2014).International Marketing. Journal of advertising, Vol.45, No.21, pp.14-30.
Salo, J., & Karjaluoto, H. (2007). A conceptual model of trust in the online environment. Online Information Review, Vol.31, No.5, pp. 604-621.
Schlosser, A.E., Shavitt, S., and Kafner, A. (1999). survey of internet user’s attitude toward internet advertising, journal of interactive marketing, Vol.13, No.3, pp. 34-40.
Scutaru, A. (2010), Evaluating Advertising Effectiveness: The Case Study of Moldovan Bank Advertising Campaign, Thesis of M.A., Central European University, Department of Economics.
Sheth, JN., & sharma, A. (2005). International E-Marketing: Opportunities and Issues. Journal of International Marketing Review, 22(6), pp.611-622.
Soh, H. (2006). Measuring trust in advertising: Development and validation of the adtrust scale. a dissertation submitted to the Graduate Faculty of the University of Georgia in Partial Fulfillment of the Requirements for the Degree of doctor of philosophy.
Soh, H., Ried, L.N., & King, K.W. (2007). Trust in different advertising media. Journalism and Mass communication Quarterly, Vol.84, No.3, pp.455-467.
Soh, H., Ried, L.N., & King, K.W. (2009). Measuring Trust in Advertising: Development and Validation of the ADTRUST Scale, Journal of Advertising, Vol.38, No.2, pp.83-104.
Stevenson, J.S., Bruner, G.C., & Kumar, A. (2000). Web page background and viewer attitudes. Journal of Advertising Research, Vol. 20, No.(1 & 2), pp.29–۳۴٫
Strauss, J. and Frost, R. (2001). E-Marketing, NJ, Upper Saddie River: Printic- Hall.
Tang, J., Zhang, P., and Fei Wu, Ph. (2011). Passive or Active: Understanding consumers behavioral responses to online advertising. School of Information Studies, Syracuse University, Syracuse, NY, USA
Tellis, G. (2004). Effective advertising Sage Publications. Journal of Retailing, 85(1), pp.42–۵۵٫
The Economist (2001). Business: Banner Ad Blues. 358(March 2), 63.
Vanden Bergh, B.G. and Katz, H. (1999), Advertising Principles: Choice, Challenge, Change, NTC Publishing Group, Chicago, IL.
Vivan, P.(1999). The media of mass communication. 6th edition, Boston: Allyn and Bacon.
Wang, X., Chow, W.Ch., Yang, Zh, & Lai, J. (2002). consumer attitude toward advertising, eighth Americas conference on information systems, pp.1143-1148.
Wang, X., Chow, W.Ch., Yang, Zh, & Lai, J. (2013). Market signals: web site investment and physical store existence. Asia Pacific Journal of Marketing and Logistics, Vol.26, No.1 , pp. 94-113.
Wang, Y., Sun, Sh., Lei, W., and Toncar, M. (2009). Examining beliefs and attitudes toward online advertising among Chinese consumers. Direct Marketing: An International Journal, Vol.3, No.1, pp.52-66.
Wolfinbarger, M. and Gilly, M. (2003), eTailQ: dimensionalizing, measuring and predicting etail quality, Journal of Retailing, Vol. 79 No. 3, pp. 183-198.
Wu, L., Cai, Y. and Liu, D. (2011), Online shopping among Chinese customers: an exploratory investigation of demographics and value orientation, International Journal of Customer Studies, Vol. 35, pp.458-69.
Yang, W.S., Dia, J.B., Cheng, H.C. & Lin, H.T. (2006), “Mining social networks for targeted advertising”, Proceedings of the 39th Hawaii International Conference on System Sciences2006, available at: IEEE Explore database (accessed 6 June 2014).
Yoon, S.J., & Kim, J.H. (2001). Is the Internet a More Effective Than Traditional Advertising? Factors Affecting the Choice of Media. Journal of Advertising research, 41(6), pp.53-60.
ضمائم الف) پرسشنامه بسمه تعالی پاسخگوی محترم با عرض سلام و احترام پرسشنامه حاضر به منظور “پاسخ رفتاری کاربران به تبلیغات اینترنتی: تبیین نقش اعتماد و نگرش به تبلیغات اینترنتی” فراهم گردیده است. خواهشمند است با تکمیل پرسشنامه ذیل ما را در انجام این پژوهش یاری رسانید. بدیهی است دقت در پاسخها، کیفیت پژوهش و نتایج حاصل از آن را افزایش میدهد. لازم به ذکر است از پاسخهای شما تنها جهت انجام تحقیق استفاده خواهد شد. پیشاپیش جهت تامل و صرف وقت گرانبهایتان کمال تشکر و سپاسگزاری را داریم. پرسشنامه پیش رو، چگونگی نگرش شما به تبلیغات اینترنتی و میزان اعتماد شما به یک تبلیغ تجاری و پاسخ رفتاری را در فضای مجازی، مورد مطالعه قرار میدهد. همچنین دقت فرمایید سوالات به طور کلی پرسیده شده است و تبلیغ شرکت خاصی مد نظر نمیباشد. ۱- جنسیت زن مرد ۲- سن کمتر از ۱۸سال ۱۸ تا ۲۴ سال ۲۵ تا ۳۴ ۳۵ تا ۵۴ سال بالای ۵۵ سال ۳- تحصیلات زیر دیپلم دیپلم و فوق دیپلم لیسانس فوق لیسانس دکترا و بالاتر ۴- میزان درآمد کمتر از ۶۰۰ هزار تومان ۶۰۰ هزار تا ۱میلیون تومان ۱تا۲ میلیون تومان ۲ تا ۲٫۵ میلیون تومان بیش از ۲٫۵ میلیون تومان ۵- حدود میزان استفاده از اینترنت در طول هفته کمتر از ۱ ساعت بین ۱ تا ۳ ساعت ۳ تا ۵ ساعت ۵ تا ۱۰ ساعت بیش از ۱۰ ساعت
More Stories
دسترسی متن کامل – بررسی ارتباط بین اجزاء اقلام تعهدی و هزینه معاملات سهام در شرکتهای پذیرفته …
بررسی ارتباط بین اجزاء اقلام تعهدی و هزینه معاملات سهام در شرکتهای پذیرفته …
سایت مقالات فارسی – بررسی ارتباط بین اجزاء اقلام تعهدی و هزینه معاملات سهام در شرکتهای پذیرفته شده …