نوامبر 26, 2020

فايل دانشگاهی – شناسایی و الویت بندی عوامل موثر بر شفافیت نظام اداری ایران با بکارگیری …

قانون و برنامه ارتقای سلامت نظام اداری و مقابله با فساد(۱۳۸۲)، مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی، قابل دسترس در: http://rc.majlis.ir/fa/law/show/125660
قلی پور، رحمت اله(۱۳۸۴). تحلیل رابطه الگوی حکمرانی خوب و فساد اداری. فرهنگ مدیریت، ش ۱۰, ۱۰۳-۱۲۷٫
کریمیان، محمدوزین(۱۳۸۹)، توسعه زیست فناوری، از منظر سند چشم انداز ۱۴۰۴ و سیاست های کلی نظام(رویکردی حقوقی)، فصلنامه حقوق پزشکی، ش ۱۲، ۱۳-۲۴٫
محمدمرادی، اصغر. و اخترکاوان،مهدی(۱۳۸۸)، روش شناسی مدل های تحلیل تصمیم گیری چند معیاره، آرمانشهر، ش ۲، ۱۱۳-۱۲۵٫
مشفق، محمدعلی(۱۳۸۹)، آسیب شناسی اجتماعی فساد اداری و اقتصادی در ایران، فصلنامه پژوهشنامه، ش ۵۲، ۱۴۵- ۱۷۲٫
موسوی زاده، شهاب الدین(۵/ ۱۲/ ۱۳۸۹)، نقش آمبودزمان در تحقق نظام اداری شفاف و پاسخگو، روزنامه اطلاعات، ش ۲۴۹۷۷٫
موسی زاده، ابراهیم(۱۳۸۷)، تأملی در مفهوم ماهیت و جایگاه حقوقی سیاست های کلی نظام، فقه و حقوق، ش ۱۷، ۱۵۱-۱۷۸٫
مولر، پیر(۱۳۷۸)، سیاست گذاری عمومی.، ترجمه: حمیدرضا ملک محمدی، تهران، نشر دادگستر، چاپ اول،۱-۱۴۴٫
مومنی، منصور(۱۳۸۷)، مباحث نوین تحقیق در عملیات، تهران: دانشگاه تهران، ۱-۳۶۰٫
مهاجری، علیرضا(۱۳۸۳). مبانی روش تحقیق تدارک مقاله های تحقیقی و پایانامه های دانشجویی، چاپ اول، تهران، انتشارات امید، ۱-۲۰۰٫
میر سپاسی, ناصر, اعتباریان, اکبر. (۱۳۸۴). تغییر در روابط قدرت بین کنشگران درونی و بیرونی نظام اداری از دیدگاه کارکنان نظام اداری. دو فصلنامه علوم اجتماعی, ۱۸۱-۲۰۵٫‎
میرسپاسی، ناصر( ۱۳۷۲)، توسعه نظام اداری و نظام اداری توسعه، تدبیر، ش ۳۸، ۱۸-۱۹٫
میرسپاسی،ناصر و باقرزاده،محمد رضا(۱۳۸۵)، آسیب شناسی نظام پاسخگویی در سازمان های دولتی، پژوهشگر، ش ۷، ۱-۱۴٫
نهج البلاغه، نامه شماره ۵۳، سایت آوینی(۱۳۹۳)، قابل دسترس در: http://www.aviny.com/Nahj/nameh/page3.aspx
واعظی, رضا; سلطانی فتح, مسعود; تمیمی, حمید(۱۳۹۱). ارزیابی پیامدهای اجرایی طرح ساماندهی معاملات املاک و مستغلات کشور. فصلنامه مدیریت توسعه و تحول، ش ۸، ۱۵-۲۲٫
Atanassov, K. T. (1986). Intuitionistic fuzzy sets. Fuzzy sets and Systems, 20(1), 87-96.
Ballou, D., & Pazer, H. (1995). Designing Information Systems to Optimize the accuracy-timeliness tradeoff. Information Systems Research , 51–۷۲٫
Becker, G., & Stigler, G. (1997). Law enforcement, malfeasance compensation of enforcers. International Library of Critical Writings in Economics , 81, 1-18
Bellamy, C., & Taylor, J. (1998). Governing in the information age. Open University Press,Philadelphia, 1-347.
Bonson, E., Torres, L., Royo, S & Flores, F.(2012), Local e-government Social media and corporate transparency in municipalities. Government Information Quarterly ,123-132.
Chambers, S. (2004). Behind closed doors: publicity, secrecy, and the quality of deliberation. Journal of Political Philosophy, 12(4), 389-410.
Chiang ,C ,H .; Tzeng,G,H.; and Li ,C. W.)2006) Evaluating interwined effect in e-leaving programs : A novel hybrid MCDM model based on factor analysis and DEMATEL .Expert systems with Applications, Vol.31,pp:772-785.
Crumpton, Michael A. The value of transparency. The Bottom Line: Managing Library Finances 24.2 (2011): 125-128.
Dadelo, S., Turskis, Z., Zavadskas, E. K., & Dadeliene, R. (2012). Multiple criteria assessment of elite security personal on the basis of ARAS and expert methods. Journal of economic computation and economic cybernetics studies and research, 4, 65-88.
Daft, R. L. (1998). Essentials of organization theory and design. Cincinnati, Ohio: South-Western College Publishing, 1-357.
Dawes, S. (2010). Information policy meta-principles: stewardship and usefulness. In: Proceedings of the 43rd Hawaii International Conference on System Sciences, 1-10.
Dawes, S. S., & Helbig, N. (2010). Information strategies for open government: Challenges and prospects for deriving public value from government transparency. Springer Berlin Heidelberg , 50-60.
Dawes, S., Pardo, T., & Cresswell, A. (2004). Designing electronic government information access programs: A holistic approach. Government Information Quarterly , 3–۲۳٫
Erkkila, T. (2010). Transparency and Nordic Openness: State Tradition and New Governance Ideas in Finland. Transparenz. VS Verlag für Sozialwissenschaften , 348- 372.
Florini, A. (2000). Does the invisible hand need a transparent glove? The politics of transparency. World Banks Annual Conference on Development Economics , 163-184.
Gabus, A. & Fontela, E. (1973). Perceptions of the world problematique: Communication procedure, communication with those bearing collective responsibility. DEMATEL Report No. 1. Geneva. Switzerland. Battelle Geneva Research Center, 251-272.
Garcia-Marco, F.-J. (2010). Updating Official Publications to the Web 3.0: A Quantum Leap in e-Gov Transparency and Citizen Participation Is on Sight. Electronic Government and the Information Systems , 92-99.
Hall, Richard H. (2002)., organization: structures, proceses and outcomes, 8th ed, Englewood Cliffs, NJ: Prentice Hall,1-324.
He, Z. (2000). Corruption and anti-corruption in reform China. Communist and Post-Communist Studies, 33(2), 243-270.
Hwang, C. L. & Yoon, K. (1981) Multiple Attribute Decision Making Methods and Application: A State – of –The Art Survey, Berlin, Springer- Verlag, 1-233.
Jaffe, R., Nash, R. A., Ash, R., Schwartz, N., Corish, R., Born, T., & Lazarus, H. (2006). Healthcare transparency: Opportunity or mirage. Journal of Management Development, 25(10), 981-995.
Kim, S., & Cho, K. (2005). Achieving Administrative Transparency Through Information Systems: A Case Study in the Seoul Metropolitan Government. Springer Berlin Heidelberg , 113-123.
Kim, S., Kim, H. J., & Lee, H. (2009). An institutional analysis of an e-government system for anti-corruption: The case of OPEN. Government Information Quarterly , 42-50.
Klitggard, R. (1997). Controlling Corruption, Institute for International Economics Pub. Washington: Washington DC, 1-225.
Laffont, J. (1990). Analysis of hidden gaming in a three level hierarchy. Journal of Law, Economics and Organization , 301-324.

این مطلب را هم بخوانید :  عوامل موثر بر ارزش ویژه برند با توجه به نظرمصرف کننده در بازار خدمات اینترنت ...