از بین بردن چربی ناحیه شکم زنان در یک ماه | تغذیه سالم

نابود کردن چربی ناحیه شکم زنان تو یه ماه

نابود کردن چربی ناحیه شکم زنان تو یه ماه

تغذیه

نابود کردن چربی ناحیه شکم چیجوری امکان داره؟ از دست دادن چربی شکم و رسیدن به یه شکاف فلتر در عرض یه ماه ممکنه. راه و روش شما، با این حال، نیازمند تغییر رژیمای رژیم، فعالیت قلبی عروقی و تمرینات تقویت کننده س. با در نظر گرفتن MayoClinic.com ، از دست دادن این چربی فقط باعث بهتر شدن شما می شه. هم اینکه خطر دچار شدن به بیماریایی مانند سرطان سینه، سندرم متابولیک و دیابت رو کم می کنه.

اگه می خواین چربی شکم رو از دست بدین ، مهمه که اهداف از دست دادن چربی رو مشخص کنین . این اهداف به شما کمک می کنه تا دائم از دست دادن وزن داشته باشین ، که به کوچیک شدن شکم کمک می کنه . از دست دادن چربی ۱ تا ۲ پوند تو یه هفته ، که ۴ تا ۸ پوند در ماه می رسه . با هدف سوزوندن کالری ۳،۵۰۰ تا ۷۰۰۰ کالری در هفته از راه رژیم غذایی کم کالری و فعالیت هوازی منظم ، این هدف رو دنبال کنین . تمرین تنه هم لازمه تا ماهیچه های مرکزی رو تمیز کنه و شکم سفت بسازه.

نابود کردن چربی ناحیه شکم

۱- غذاهای خاص واسه نابود کردن چربی

غذاهایی هست که باعث شسته شدن و شل شدن شکم می شن. مثلا ، بادام شامل مقدار زیادی فیبر و منیزیمه. منیزیم یه ماده معدنیه که به ساخت عضله و ایجاد عضله قوی تبدیل شده . مجله “Fitness” مصرف ۱ اونس از بادام به صورت روزانه رو واسه به دست آوردن این امتیازات پیشنهاد می کنه . هم اینکه اسید چرب امگا ۳ رو به رژیم غذایی خود اضافه کنین . این مواد مغذی متابولیسم شما رو بهتر کنه و به شما کمک می کنه که احساس سیری داشته باشین. ماهی قزل آلا ، دانه کتون و گردو منبع اسید چرب امگا ۳ هستن . سویا ، غذای دیگه ایه که معده تخت رو گسترش می کنه . طبق گفته “تناسب اندام” ، آدمایی که شیر سویا رو می خورن ، وزن بیشتری نسبت به کسائی که نمی خورن، از دست میدن. روزانه ۲۵ گرم پروتئین سویا از کل منابع سویا استفاده کنین.

۲- فعالیت قلبی واسه نابود کردن چربی

فعالیت قلبی ابزاریه که به نابود کردن چربی معده کمک می کنه . فعالیتهایی رو انتخاب کنین که با اهداف کاهش چربی شما منطبق باشه . مثلا ، اگه می خواین ۴ پوند رو تو یه ماه از دست بدین. شما باید روزانه ۵۰۰ کالری بخورین. خوردن کمتر از ۳۰۰ کالری و تمرین واسه سوختن ۲۰۰ کالری به صورت روزانه این هدف رو به انجام میرسونه . پس ، شما باید فعالیتای قلبی رو که در هر جلسه ۲۰۰ یا بیشتر کالری صرف می کنه ، پیدا کنین . ایروبیک آب ، راه رفتن در سرعت ۳٫۵ مایل ساعت و یا سریعتر و دوچرخه سواری با این هدف تو یه جلسه ساعت ساعت واسه ۱۶۰ کیلوبایت برآورده می کنه .

۳- تمرینات ورزشی واسه نابود کردن چربی

هر هفته یه یا دو جلسه تمرین اصلی واسه رفع چربیای شکمی در عرض یه ماه رو انجام بدین . همیشه یه استراحت بین جلسات تقویتی واسه گسترش عضلات رو ترک کنین . تمرینات مانند شیب لگنی واسه ایجاد یه هسته قوی تر تاثیردارن . دراز کشیدن روی زانوی خود تمرین کنین تمرینات عضلات اصلی و لگن خود رو به سمت سقف زیاد کنین . انقباض رو واسه ۱۰ عدد نگه دارین و آزاد کنین. ۱۰ تکرار کامل رو در جلسه تمرین خود انجام بدین . نگهداشتن شکم یه ورزش موثر دیگه س . واسه انجام این تمرین از یه صندلی قوی استفاده کنین . روی صندلی بشینین و پای خود رو روی کف بذارین و دستها رو روی لبه صندلی بذارین . از عضلات هسته خود استفاده کنین تا پای خود رو از ۲ تا ۴ اینچ از زمین وردارین . انقباض رو تا ۱۰ ثانیه نگه دارین و آزاد کنین. حرکت رو واسه یه دقیقه تکرار کنین.

نکته:

هیچوقت خود رو گرسنه نذارین یافتهاتون فقط موقتیه و شما به زودی احساس نا امیدی می کنین، که باعث می شه خیلی بیشتر از قبل رها شید. در حالی که شما ممکنه فکر کنین که گرسنگی مؤثره، در اصل می تونه باعث آسیب دائمی به بدن شما شه و کم کردن وزن رو سخت کنه.

.

منبع : pezeshk.us

جمع آوری به وسیله بخش تغذیه سالم زندگی سالم سایت

  • مطالب در رابطه
  • شکم با شیر

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *