از بین بردن چربی شکم و پشت ران با حرکات ورزشی | چاقی

نابود کردن چربی شکم و پشت ران با حرکات ورزشی

"بانوکده" انجام دادن این حرکت ورزشی به آب شدن چربیای موضعی در ناحیه شکم و پشت ران کمک زیادی می کنه و باعث تقویت عضلات پایین تنه هم می شه.

دو حرکت عالی واسه نابود کردن چربی شکم و پشت ران

 

حرکت اول واسه نابود کردن چربی شکم و پشت ران (سمت چپ)
اول سرپا وایسید و در حالا که زانوهای تون به طور کامل صاف هستن، پاها رو به اندازه طول کف یه پای خود از هم باز کنین.
دستا رو در در حالی که آرنجا به طور کامل صاف هستن، جلوی خود و موازی با زمین نگه دارین.
۵ ثانیه در این حالت بمونین و آماده انجام حرکت اصلی شید.
 
حرکت دوم واسه نابود کردن چربی شکم و پشت ران (سمت راست)
کم کم زانوها رو خم کنین و حالت نیمه نشسته به خود بگیرین.
زانوها رو تاجایی که زاویه ۹۰ درجه ای بین ران و ساق پا ایجاد شه، خم کنین.
۳۰ ثانیه در این حالت بمونین و دست کم ۳ نوبت در روز و هر نوبت هم ۵ مرتبه این حرکت رو تکرار کنین.
منبع : salamatism.com

.

منبع : banookade.ir

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *