از بین بردن چربی شکم با تمرین ورزشی و کاهش وزن با ورزش | چاقی

نابود کردن چربی شکم با تمرین ورزشی و کاهش وزن با ورزش

چربیای اضافه شکم رو چیجوری آب کنیم ؟

۳ تمرین حرفه ای واسه نابود کردن سریع چربی شکم با تمرین ورزشی و کاهش وزن با تمرینان ورزشی رو واسه شما عزیزان در سایت تالاب قرار دادیم.

کاهش وزن و چربی اضافه با تمرین ورزشی: بسیاری افراد می خوان که با انجام حرکات ورزشی در خونه وزن خودرا کم کنن و چربیای ناحیه شکم رو آب کنن. با این حال تعداد خیلی از این افراد نمی دونن که چه ورزشایی واسه اونا مناسب تره.

همه حرکات ورزشی فواید خاص خودرا دارن و میتونن انگار به کاهش چربی بدن کمک کنن. به گزارش تالاب با این حال بعضیا از حرکات ورزشی سرعت سوختن چربیای بدن رو افزایش می ده.

سه حرکت ورزشی که تاثیر زیادی بر کاهش چربی های بدن به خصوص چربیای شکمی دارن، عبارتند از:

۱- نابود کردن چربی شکم با تمرین دراز و نشست:

انجام دادن حرکت دراز و نشست دائم به افزایش قدرت شکم و میان تنه کمک می کنه. روی زمین دراز بکشین. کمی زانوها رو خم کنین و کف پاها رو روی زمین بذارین. بدن رو صاف از روی زمین بلند کنین و به پاها نزدیک کنین دوباره بدن ر روی زمین برگردونین . دراین حرکت مراقب باشین که به گردن فشار وارد نشه.

بهتره دست کم چهار بار در هفته این حرکتا رو انجام بدین. ورزش کردن به صورت کلی واسه سلامتی خوبه . با کاهش وزن بدن احتمال بیماریای قلبی و بیماریای طولانی مانند سرطان کم میشه. واسه کاهش وزن باید مراقب برنامه غذایی خود هم باشین و میزن کالری دریافتی رو کم کنین.

۲- نابود کردن چربی شکم با حرکت شنای سوئدی:

تعداد خیلی از افراد تصور می کنن که نمی تونن حرکت شنای سوئدی رو بکنن و اولین حرکت سخته. با این حال حرکت شنای سوئدی فواید زیادی داره. این حرکت باعث افزایش قدرت عضلات شونِه و بازوها می شه. هم اینکه شنای سوئدی روی کمر و میان تنه هم کار میکنن. حرکت شنای سوئدی به کاهش وزن کمک می کنه ودر صاف شدن شکم تاثیر گذاره.

واسه انجام شنای سوئدی روی شکم دراز بکشین. کف دستا رو روی زمین بذارین. دستا رو صاف کرده و بعد دستا رو خم کرد. بدن رو پایین بیارین. چند بار این حرکت رو تکرار کنین.

۳- نابود کردن چربی شکم با تمرین بالا بردن پاها:

براساس گفته کارشناسان ورزشی این حرکت ورزشی واسه قوی شدن عضلات بالا تنه و میان تنه مناسبه و هم اینکه به سوختن چربیای شکم کمک می کنه. واسه انجام این حرکت روی کمر دراز بکشین و دو پا رو به هم چسبونده و باهم از روی زمین بدون خم شدن زانو بالا ببرین. طوریکه پاها با بدن زاویه ۹۰ درجه بسازن. دوباره پاها رو پایین بیارین، اما پاها با زمین تماسی پیدا نکنه.

.

منبع : talab.org

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *