از بین بردن سلولیت برای همیشه با ۶ حرکت ورزشی | چاقی

مجموعه: زیبایی اندام

فعالیت فیزیکی از جمع شدن چرب و مایعات در بدنتون پیشگیری می کنه‎

 

بیشتر افراد ورزشای ضد سلولیت رو به عنوان بخشی از برنامه ورزشی روزانه شون انجام میدن. فعالیت فیزیکی از جمع شدن چرب و مایعات که منتهی به ایجاد برجستگی و فرورفتگی می شن، در بدنتون پیشگیری می کنه.

 

اگه بخواین سلولیتا رو واسه همیشه از بین ببرین باید سبک زندگی خود رو تغییر بدین با این حال فعال نگه داشتن عضلات و تقویت اونا باعث می شه یافته های بهتری به دست بیارین بدون این که نیاز به باشگاه رفتن یا وسایل و لوازم خاصی داشته باشین.

  

نابود کردن سلولیت با طناب زدن

تمرینات کاردیو یا قلبی عروقی به کاهش ظاهر سلولیت کمک می کنه. باور کنین یا نه یکی از بهترین ورزشای ضد سلولیت طناب زدنه. طناب زدن جریان خون لنفاوری رو بهتر کرده و کمک می کنه سموم بدن دفع شه.

 

کافیه دست کم سه روز در هفته و هر بار ۵ تا ۱۰ دقیقه طناب بزنین.

  

ورزش ساق پا واسه بهبود سلولیت

یکی از موثرترین ورزشای ضد سلولیت بالا بردن ساق پا هستش. این ورزش به سوخت چربی پایین تنه کمک می کنه و علاوه بر اون جربان خون در ران و ساق پا رو زیاد می کنه.

 

روی یه نیمکت یا استپ وایس تاده طوری که پاشنه پا از استپ بیرون باشه. بعد پاشنه پا رو تا حدی که امکان داره به آرومی بالا و پایین ببرین. دست کم ۱۵ بار این حرکت رو انجام بدین.

  

نابود کردن سلولیت با لانژ

لانژ روی عضلات همسترینگ و چهار سر ران کار می کنه پس در ساف کردن ظاهر سلولیت ران ها و باس نبسیار موثره.

 

وایسید و یه قدم به جلو وردارین. در حالی که بیشتر وزنتون روی پای پشتیه هر دو پا رو از زانو خم کنین. بالا تنه رو صاف نگه داشته و عضلات شکم رو منقبش کنین. ۵ ثانیه به همین حالت مونده و دوباره به حایت اول برگردین. این تمرین رو ۱۲ مرتبه واسه هر پا انجام بدین.

 

اگه بخواین سلولیتا رو واسه همیشه از بین ببرین باید سبک زندگی خود رو تغییر بدین‎

 

لیفت پا واسه درمان سلولیت

این ورزش واسه فرم دادن به پایین تنه شما بسیار موثر عمل می کنه پس در کاهش ظاهر سلولیتا هم تاثیر گذاره. انجام این ورزش به قدرت و تعادل بالایی نیاز داره ولی یه راه فوق العاده واسه فرم دادن به باسن و نابود کردن سلولیتای باسنه.

 

روی آرنج و زانو قرار گیرید آرنجا باید دقیقا در امتداد شونِه قرار بگیرن. یه پارا بلند کرده و پاشنه رو به سمت سقف بکشین. ۵ ثانیه به همین حالت مونده و به حالت اول برگردین. این حرکت رو ۱۰ تا ۱۲ بار واسه هر طرف تکرار کنین.

  

نابود کردن سلولیت با ابداکتور ران

ورزشای ضد سلولیت باید روی ران، باسن و به خصوص عضلات ابداکتورabductors  انجام شه. چون سلولیت معمولا در این نقاط تجمع می کنه. این ورزش باعث ریلکس شدن عضلات پا و پیشگیری از واریس هم می شه.

 

به پهلوی راست دراز بکشین از بازوی راست واسه نگه داشتن سرتون استفاده کنین و از بازوی دیگه رو جلوی بدن واسه حفظ تعادل روی زمین بذارین. پای چپ رو به آرومی به سمت سقف بالا ببرین و ۳ ثانیه نگه داشته به حالت اول برگردین ولی نباید به پای دیگرتون تماس پیدا کنه. این حرکت رو ۱۵ بار واسه هر طرف تکرار کنین.

  

نابود کردن سلولیت با دوچرخه خوابیده

حرکاتی که همزمان چند گروه عضلات رو درگیر می کنن واسه کوچیک کردن چربیای برجسته فوق العاده هستن. واسه همینه که دوچرخه خوابید باید بخشی از ورزش روزانه شما باشه. این حرکت عضلات شکم رو هم درگیر کرده و جریان خون به پاها رو تحریک می کنه. هم اینکه اگه کمر درد دارین به کاهش درد کمر و بهبود تعادلتان کمک می کنه.

 

به پشت دراز بکشین و پاها رو کمی از زمین بلند کنین. بازوها رو کنار بدن یا سرتون قرار داده و پاها رو به حالت دوچرخه حرکت بدین. این حرکت رو ۳ه ۲۰ تایی تکرار کنین.

 

یادتون نره واسه مقابله با سلولیتای بدنتون همزمان با انجام این ورزشا باید مقدار زیادی آب بخورین و سبزیجات و میوه های تازه زیادی به رژیم غذایی خود اضافه کنین. این عادتای سالم بهترین شانس شما واسه نابود کردن همیشگی سلولیته.

  

 

.

منبع :

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *