از بین بردن چربی های موضعی بدن با ۳ گام | چاقی

مجموعه: زیبایی اندام

نابود کردن چربی های موضعی بدن با ۳ قدم

 

چربیای موضعی بدن شامل چربیای ناحیه شکم، ران، باسن و … است. واسه نابود کردن چربیای موضعی کافیه دستور العمل زیر رو انجام بدین.

 

چیجوری از شر «چربیای موضعی» خلاص شیم؟ 

 یه متخصص تغذیه گفت: راه علمی واسه نابود کردن چربیای تجمع یافته موضعی در دور و بر شکم و یا هر قسمت دیگه از بدن، لازمه به کار گیری چند روش پشت سر هم و اصولیه که باید این روش ها به طور همزمان انجام شه.

 

دکتر وفا اضافه کرد : هر بافتی از بدن، مخصوصا در ناحیه شکم که در اون چربی تجمع پیدا کنه و موجب چاقی شده باشه، واسه بر طرف کردن اون اول باید از یه دستور غذایی درست که کارشناسان تغذیه و رژیم غذایی به خاطر کاهش وزن به فرد میدن، پیروی کرد.

 

ایشون گفت: در مرحله بعد با به کار گیری یه ورزش «سیستمیک»، یعنی ورزشی که بتونه همه اعضا رو به جنب و جوش وادارد، مانند "ورزشای هوازی"، "شنا" و "دو" واسه نابود کردن چربیای موضعی مثل چربیای دور شکم تلاش کرد.

 

این متخصص تغذیه اضافه کرد: در آخر میشه با به کار گیری یه ورزش موضعی مخصوص، بافت تجمع یافته چربیای دور شکم رو نابود کرد، اینم بگیم هیچ عضوی در بدن نیس که فقط از راه یه ورزش موضعی و یا فقط از راه یه رژیم غذایی خاص یا فقط با مصرف یه دارو بشه بافتای چربی اش رو نابود کرد.

 

وفا گفت: هر چند دیده می شه آدمایی با به کار گیری روشای غیر اصولی، پیشرفت سریعی در کاهش وزن و کم شدن بافت چربی داشتن، اما این موضوع باید در نظر گرفته شه که کاهش وزن یهویی و غیر اصولی می تونه عوارضی رو در اعضای دیگه بدن بزاره. در این روشای غیراصولی، معمولا چربیا قابل برگشت باشن، پس آدمایی که تمایل به کم کردن وزن خود و مخصوصا نابود کردن بافت چربی دور شکم یا هر عضو دیگری از بدن خود رو دارن، بهترین راه اون، به کار گیری روشای منطقی و معقولیه که کارشناسان در این به اونا ارائه می کنن.

 

به گفته ایشون اگه بیشتر از نیاز، کالری وارد بدن آدم شه این کالری تبدیل به چربی شده و در اندامای جور واجور در زن و مرد خود رو نشون میده و در آدمایی که فعالیت چندانی ندارن در صورت رعایت نکردن اصول تغذیه ای درست، دچار چاقیای موضعی می شن.

 

ایشون گفت: تجمع چربی در مردان به دلیل هورمونای جنسی بیشتر در دور و بر شکم مشاهده می شه، اما در خانوما بیشتر در دور و بر باسن و ران اونا دیده میشه که در این مورد هم خانوما با به کار گیری همون سه اصل گفته شده در نابود کردن چربی می تونن واسه داشتن اندامی متناسب تر اقدامات لازم رو به عمل بیارن.

 

این متخصص تغذیه گفت: ارائه دستورات نیاز به خاطر کاهش بافت چربی دور و بر شکم با در نظر گرفتن وزن، قد، سن، استخون بندی هر فرد و موارد دیگه در افراد متفاوت هستش.

 

عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی ایران در جواب به این سوال که بیشترین حد وقتی که یه فرد بتونه بافت چربی اضافی رو نابود کنه، چه مدت هستش؟ گفت: این بستگی به رعایت رژیم غذایی، به وسیله فرد و پیروی از دستورات ورزشی ارائه شده داره و اگه حتی این محاسبات دقیق صورت نگرفته باشه، امکان موثر بودن اون کم، یا روند از بین رفتن بافت چربی کندتر می شه.

 

 

.

منبع :

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *